Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2025 |
0 |
2024 |
4 |
2023 |
0 |
2022 |
5 |
2021 |
1 |
2020 |
1 |
2019 |
0 |
2018 |
2 |
2017 |
3 |
2016 |
1 |
2015 |
0 |
2014 |
0 |
2013 |
0 |
2012 |
0 |
2011 |
0 |
2010 |
0 |
2009 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2021 |
1 |
1 |
2017 |
0 |
3 |
2016 |
0 |
1 |
2013 |
0 |
9 |
2009 |
2 |
3 |
2010 |
0 |
0 |
2011 |
0 |
0 |
2012 |
1 |
0 |
2014 |
1 |
0 |
2015 |
0 |
0 |
2018 |
1 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2022 |
1 |
0 |
2023 |
1 |
0 |
2024 |
2 |
0 |
2025 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
11 |
Artículo de revista |
17 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2013 |
The transition from informal to formal mathematical knowledge
|
Artículo
|
9 |
2017 |
Examining the relations between executive function, math, and literacy during the transition to kindergarten
|
Artículo
|
3 |
2009 |
The nature of preschool phonological processing abilities and their relations to vocabulary, general cognitive abilities, and print knowledge
|
Artículo
|
3 |
2016 |
Does fostering reasoning strategies for relatively difficult basic combinations promote transfer by K-3 students?
|
Artículo
|
1 |
2021 |
Engaging caregivers and children in picture books
Purpura, David J.
Schmitt, Sara A.
Napoli, Amy R.
Dobbs-Oates, Jennifer
King, Yemimah A.
Hornburg, Caroline Byrd
Westerberg, Lauren
Borriello, Giulia A.
Bryant, Lindsey M.
Anaya, Laura Y.
Kung, Melody
Litkowski, Ellen
Lin, Joyce
Nolan, Emily
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Jan-2025