Bradshaw, Catherine P.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 3 |
2022 | 8 |
2021 | 4 |
2020 | 3 |
2019 | 4 |
2018 | 4 |
2017 | 6 |
2016 | 0 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 1 |
2012 | 2 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 1 |
2019 | 1 | 1 |
2015 | 1 | 1 |
2014 | 3 | 1 |
2013 | 0 | 1 |
2011 | 1 | 14 |
2009 | 1 | 1 |
2008 | 1 | 19 |
2010 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
13 | Artículo de revista | 39 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2008 |
A multilevel study of predictors of student perceptions of school climate
|
Artículo | 19 |
2011 |
Efectos de la exposición de los adolescentes a la violencia en la comunidad
|
Artículo ARTICULO | 13 |
2015 |
Examining variation in the impact of school-wide positive behavioral interventions and supports
|
Artículo | 1 |
2011 |
Examining student responses to frequent bullying: A latent class approach
|
Artículo | 1 |
2022 |
Can effective classroom behavior management increase student achievement in middle school?
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2019 |
Parental responses to bullying
|
Artículo | 1 |
2014 |
Strengthening bullying prevention through school staff connectedness
|
Artículo | 1 |
2013 |
A latent class approach to examining forms of peer victimization
|
Artículo | 1 |
2009 |
Longitudinal impact of two universal preventive interventions in first grade on educational outcomes in high school
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024