Mancilla-Martinez, Jeannette

University of Illinois at Chicago (USA)

Didáctica de la Lengua y la Literatura P60

Número de publicaciones: 14 (64.3% citado)
Número de citas: 17 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN P45 5
Índice h: 2
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 0.4
Promedio de citas últimos 5 años: 0.4

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2025 0
2024 5
2023 6
2022 0
2021 2
2020 0
2019 2
2018 0
2017 1
2016 0
2015 0
2014 1
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 1
2020 2 2
2013 3 2
2011 0 6
2010 1 3
2009 0 3
2012 0 0
2014 0 0
2015 0 0
2016 0 0
2017 0 0
2018 2 0
2019 0 0
2021 1 0
2022 2 0
2024 2 0
2025 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
14 Artículo de revista 17
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2011 Early home language use and later vocabulary development
Artículo 4
2009 Measuring Growth in Bilingual and Monolingual Children’s English Productive Vocabulary Development
Artículo 3
2013 Roles of morphological awareness in the reading comprehension of Spanish-speaking language minority learners
Artículo 2
2011 The Gap Between Spanish Speakers’ Word Reading and Word Knowledge
Artículo 2
2010 Predictors of reading comprehension for struggling readers: The case of Spanish-speaking language minority learners.
Artículo 2
2020 Spanish-speaking English learners’ English language and literacy skills
Artículo 1
2010 Word Meanings Matter: Cultivating English Vocabulary Knowledge in Fifth-Grade Spanish-Speaking Language Minority Learners
Artículo 1
2020 Early elementary grade dual language learners from Spanish-speaking homes struggling with English reading comprehension
Artículo ARTICULO 1
2023 Evidence-Based Assessment in Special Education Research
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Feb-2025