Kearns, Devin M.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 2 |
2022 | 3 |
2021 | 1 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2023 | 1 | 1 |
2019 | 1 | 3 |
2018 | 1 | 2 |
2016 | 2 | 1 |
2017 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
10 | Artículo de revista | 7 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2019 |
The role of semantic information in children’s word reading
|
Artículo | 2 |
2018 |
Reading comprehension and co-teaching practices in Middle School English Language Arts classrooms
|
Artículo | 2 |
2016 |
Exploring the connection between arithmetic and prealgebraic reasoning at first and second grade
|
Artículo | 1 |
2019 |
Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program
|
Artículo | 1 |
2023 |
Evidence-Based Assessment in Special Education Research
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Nov-2024