Lemons, Christopher J.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 2 |
2022 | 4 |
2021 | 2 |
2020 | 2 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 2 |
2018 | 1 | 2 |
2016 | 0 | 2 |
2013 | 0 | 3 |
2012 | 1 | 2 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 11 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
Performance of students with significant cognitive disabilities on early-grade curriculum-based measures of word and passage reading fluency
|
Artículo | 3 |
2012 |
Effectiveness of decoding and phonological awareness interventions for children with down syndrome
|
Artículo | 2 |
2016 |
Math interventions for students with autism spectrum disorder
|
Artículo | 2 |
2018 |
Reading comprehension and co-teaching practices in Middle School English Language Arts classrooms
|
Artículo | 2 |
2020 |
Comparing Schedules of Progress Monitoring Using Curriculum-Based Measurement in Reading
|
Artículo ARTICULO | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024