Bull, Rebecca
National Institute of Education, Singapore (SGP)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 5 |
2022 | 4 |
2021 | 5 |
2020 | 1 |
2019 | 3 |
2018 | 3 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 2 |
2020 | 1 | 4 |
2017 | 1 | 2 |
2016 | 0 | 6 |
2013 | 0 | 8 |
2012 | 1 | 2 |
2011 | 1 | 1 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 25 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2013 |
Developmental Changes in Executive Functioning
|
Artículo | 8 |
2016 |
Developmental changes in working memory, updating, and math achievement
|
Artículo | 6 |
2020 |
Gross motor teaching in preschool education
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2022 |
Working memory and numeracy training for children with math learning difficulties
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2017 |
Preschool Teachers’ Engagement in Professional Development
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2012 |
The cognitive underpinnings of emerging mathematical skills: Executive functioning, patterns, numeracy, and arithmetic.
|
Artículo | 2 |
2011 |
Are patterns important? An investigation of the relationships between proficiencies in patterns, computation, executive functioning, and algebraic word problems
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024