Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2025 |
0 |
2024 |
5 |
2023 |
4 |
2022 |
3 |
2021 |
1 |
2020 |
2 |
2019 |
1 |
2018 |
2 |
2017 |
2 |
2016 |
1 |
2015 |
2 |
2014 |
3 |
2013 |
0 |
2012 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2023 |
1 |
3 |
2022 |
1 |
2 |
2021 |
1 |
4 |
2017 |
1 |
5 |
2014 |
4 |
1 |
2013 |
2 |
8 |
2012 |
1 |
3 |
2015 |
0 |
0 |
2016 |
0 |
0 |
2018 |
2 |
0 |
2019 |
1 |
0 |
2020 |
1 |
0 |
2024 |
1 |
0 |
2025 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
12 |
Artículo de revista |
26 |
4 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2013 |
Análisis de la práctica educativa en clases de matemáticas españolas de Educación Primaria
|
Artículo
ARTICULO
|
8 |
2021 |
Comparison of the level of authenticity of arithmetic word problems in Spanish and Singaporean textbooks
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2017 |
Marcadores nucleares de la competencia aritmética en preescolares
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2012 |
Resolución de problemas aritméticos
|
Artículo
ARTICULO
|
3 |
2023 |
What research is important today in human development, learning and education?
Bautista Arellano, Alfredo
Cerdán Otero, Raquel
García Carrión, Rocío
Salsa, Analía Marcela
Aldoney, Daniela
Cabedo Más, Alberto
Campos García, Ruth
Clarà, Marc
Gámez Guadix, Manuel
Ilari, Beatriz
Kammerer, Yvonne
Macedo-Rouet, Mônica
Mendive Criado, Susana
Múñez Méndez, David
Saux, Gastón
Sun, He
Sun, Jin
Ventura, Ana Clara
Yang, Weipeng
Khalfaoui Larrañaga, Andrea
Noguera, Ivana
Máñez Sáez, Ignacio
Yeung, Jerry
|
Artículo
EDITORIAL
|
3 |
2022 |
Working memory and numeracy training for children with math learning difficulties
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2017 |
Preschool Teachers’ Engagement in Professional Development
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2014 |
Processing of situational information in story problem texts an analysis from on-line measures
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2021 |
Numerical magnitude understanding in kindergartners
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 05-Jan-2025