Alcock, Lara
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 1 |
2022 | 0 |
2021 | 0 |
2020 | 3 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 1 |
2015 | 1 | 1 |
2014 | 0 | 1 |
2012 | 1 | 2 |
2010 | 2 | 1 |
2011 | 1 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 7 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2012 |
Expert and Novice Approaches to Reading Mathematical Proofs
|
Artículo | 2 |
2010 |
Using Rasch analysis to identify uncharacteristic responses to undergraduate assessments
|
Artículo | 1 |
2016 |
The instructor experience of fully online tertiary mathematics: a challenge and an opportunity
|
Artículo | 1 |
2015 |
An investigation of assessment and feedback practices in fully asynchronous online undergraduate mathematics courses
|
Artículo | 1 |
2020 |
Study Habits and Attainment in Undergraduate Mathematics: A Social Network Analysis
|
Artículo | 1 |
2014 |
Self-explanation training improves proof comprehension
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024