Número de publicaciones: 14 (57.1% citado)
Número de citas: 50 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 30
Índice h: 3
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 1.5
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 2
2022 3
2021 5
2020 6
2019 9
2018 2
2017 2
2016 1
2015 3
2014 5
2013 3
2012 4
2011 3
2010 2
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2016 1 3
2012 0 5
2011 1 1
2010 0 10
2009 1 1
2005 1 2
2003 1 28
2004 1 0
2006 2 0
2007 3 0
2008 1 0
2013 0 0
2014 1 0
2015 1 0
2017 0 0
2018 0 0
2019 0 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
14 Artículo de revista 50
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2003 Academic self-concept and academic achievement
Artículo 28
2010 Intrinsic, identified, and controlled types of motivation for school subjects in young elementary school children.
Artículo 10
2012 Peer Victimization, Poor Academic Achievement, and the Link Between Childhood Externalizing and Internalizing Problems
Artículo 4
2016 Intrinsic Motivation and Achievement in Mathematics in Elementary School
Artículo 3
2005 Examining Genetic and Environmental Effects on Social Aggression
Artículo 2
2011 A Monozygotic Twin Difference Study of Friends’ Aggression and Children’s Adjustment Problems
Artículo 1
2009 Early Child Language Mediates the Relation Between Home Environment and School Readiness
Artículo 1
2012 Contribution of Temporal Processing Skills to Reading Comprehension in 8-Year-Olds
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jul-2024