Número de publicaciones: 15 (66.7% citado)
Número de citas: 30 (10.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA P57 15
Índice h: 3
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.7
Promedio de citas últimos 5 años: 1.4

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 2
2022 5
2021 5
2020 5
2019 2
2018 1
2017 2
2016 1
2015 0
2014 3
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 4
2020 0 6
2017 1 4
2014 0 6
2012 0 3
2008 0 2
2006 1 5
2007 0 0
2009 1 0
2010 0 0
2011 1 0
2013 3 0
2015 0 0
2016 0 0
2018 3 0
2019 2 0
2022 1 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 30
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2014 Academic self-handicapping and achievement
Artículo 6
2006 Is there a validity increment for tests of emotional intelligence in explaining the variance of performance criteria?
Artículo 5
2020 Similarities and Differences Between Intellectually Gifted and Average-Ability Students in School Performance, Motivation, and Subjective Well-Being
Artículo ARTICULO 5
2017 Explaining academic-track boys' underachievement in language grades
Artículo 3
2021 Do Mass Media Shape Stereotypes About Intellectually Gifted Individuals?
Artículo ARTICULO 3
2012 The roles of competence beliefs and goal orientations for change in intrinsic motivation
Artículo 3
2008 Longitudinal Analysis of Intrinsic Motivation and Competence Beliefs
Artículo 2
2017 Academic competencies
Artículo 1
2020 Sex differences in achievement goals: Do school subjects matter?
Artículo ARTICULO 1
2021 Performance-approach goals
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024