Steinmayr, Ricarda
Philipps University (DEU)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 2 |
2022 | 5 |
2021 | 5 |
2020 | 5 |
2019 | 2 |
2018 | 1 |
2017 | 2 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 3 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 1 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 4 |
2020 | 0 | 6 |
2017 | 1 | 4 |
2014 | 0 | 6 |
2012 | 0 | 3 |
2008 | 0 | 2 |
2006 | 1 | 5 |
2007 | 0 | 0 |
2009 | 1 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 1 | 0 |
2013 | 3 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2018 | 3 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
15 | Artículo de revista | 30 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2014 |
Academic self-handicapping and achievement
|
Artículo | 6 |
2006 |
Is there a validity increment for tests of emotional intelligence in explaining the variance of performance criteria?
|
Artículo | 5 |
2020 |
Similarities and Differences Between Intellectually Gifted and Average-Ability Students in School Performance, Motivation, and Subjective Well-Being
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2017 |
Explaining academic-track boys' underachievement in language grades
|
Artículo | 3 |
2021 |
Do Mass Media Shape Stereotypes About Intellectually Gifted Individuals?
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2012 |
The roles of competence beliefs and goal orientations for change in intrinsic motivation
|
Artículo | 3 |
2008 |
Longitudinal Analysis of Intrinsic Motivation and Competence Beliefs
|
Artículo | 2 |
2017 |
Academic competencies
|
Artículo | 1 |
2020 |
Sex differences in achievement goals: Do school subjects matter?
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2021 |
Performance-approach goals
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024