Verspoor, Marjolijn
Rijksuniversiteit Groningen (NLD)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 6 |
2022 | 9 |
2021 | 6 |
2020 | 9 |
2019 | 4 |
2018 | 2 |
2017 | 3 |
2016 | 2 |
2015 | 3 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 1 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 2 | 2 |
2018 | 1 | 3 |
2015 | 0 | 3 |
2010 | 1 | 5 |
2008 | 0 | 9 |
2007 | 0 | 28 |
2009 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2016 | 3 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 2 | 0 |
2022 | 2 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
12 | Artículo de revista | 50 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2007 |
A Dynamic Systems Theory approach to second language acquisition
|
Artículo | 27 |
2008 |
Variability in Second Language Development From a Dynamic Systems Perspective
|
Artículo | 9 |
2010 |
Dynamic Patterns in Development of Accuracy and Complexity
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2015 |
The effects of English bilingual education in the Netherlands
|
Artículo | 3 |
2018 |
Searching for identity and focus
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2021 |
Towards a professional development tool for teachers of English in bilingual streams
|
Artículo | 2 |
2007 |
A dynamic view as a complementary perspective
|
Artículo | 1 |
2018 |
Chunk use and development in advanced Chinese L2 learners of English
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024