Citas por año de emisión
Anualidad |
Citas |
2024 |
2 |
2023 |
3 |
2022 |
3 |
2021 |
4 |
2020 |
3 |
2019 |
4 |
2018 |
0 |
2017 |
1 |
2016 |
0 |
Citas por año de publicación
Anualidad |
Publicaciones |
Citas |
2022 |
3 |
1 |
2017 |
2 |
4 |
2016 |
0 |
15 |
2018 |
2 |
0 |
2019 |
0 |
0 |
2020 |
0 |
0 |
2021 |
1 |
0 |
2023 |
1 |
0 |
2024 |
0 |
0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet |
Citas |
10 |
Artículo de revista |
20 |
0 |
Capítulo de libro |
0 |
0 |
Libro |
0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad |
Publicación |
Tipo |
Citas |
2016 |
Cultural universality and specificity of student engagement in school
Lam, Shui-Fong
Jimerson, Shane R.
Shin, Hyeonsook
Cefai, Carmel
Veiga, Feliciano H.
Hatzichristou, Chryse
Polychroni, Fotini
Kikas, Eve
Wong, Bernard P. H.
Stanculescu, Elena
Basnett, Julie
Duck, Robert
Farrell, Peter
Liu, Yi
Negovan, Valeria
Nelson, Brett
Yang, Hongfei
Zollneritsch, Josef
|
Artículo
|
9 |
2016 |
Assessment of learning strategies
|
Artículo
|
5 |
2017 |
Relationships between teachers’ metacognitive knowledge and students’ metacognitive knowledge and reading achievement
|
Artículo
|
4 |
2022 |
Evaluating the efficacy of a teacher-guided comprehension-oriented learning strategy intervention among students in Grade 4
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2016 |
Calculation and word problem-solving skills in primary grades - Impact of cognitive abilities and longitudinal interrelations with task-persistent behaviour
|
Artículo
|
1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Nov-2024