Rummel, Nikol
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 0 |
2022 | 0 |
2021 | 2 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 1 |
2018 | 0 | 3 |
2017 | 1 | 1 |
2015 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 6 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2018 |
Leveraging the potential of peer feedback in an academic writing activity through sense-making support
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2020 |
Temporal analysis of multimodal data to predict collaborative learning outcomes
|
Artículo | 1 |
2015 |
Successful learning with multiple graphical representations and self-explanation prompts
|
Artículo | 1 |
2017 |
Supporting students in making sense of connections and in becoming perceptually fluent in making connections among multiple graphical representations
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Oct-2024