1990 |
L'associacionisme agrari a Catalunya
|
Libro
|
19 |
1993 |
Història econòmico-social de les cooperatives agrícoles de Nulles (1917-1992)
|
Libro
|
10 |
1996 |
Les "Hermandades de Labradores y Ganaderos" al ínici de la postguerra
|
Libro
|
6 |
2016 |
El treball cooperatiu
|
Libro
|
4 |
2015 |
Sociabilidad y Asociacionismo como factores de movilización social
|
Capítulo
|
4 |
2016 |
La col·lectivització agrària a l’Alt Camp (1936–1939)
|
Libro
|
4 |
2016 |
Fam de pa i de terra
|
Libro
|
4 |
2000 |
Orígenes del pensamiento social en el alumnado de formación inicial
|
Capítulo
|
3 |
2000 |
L'Escola a l'inici de guerra a poblacions del Mig Gaià: Bràfim, Vilabella i Vila-rodona
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2002 |
El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars?
Salvat Altés, Agustí
Gavaldà Torrents, Antoni
Gimeno Martín, Saturnino
Pérez Ramírez, María del Carmen
Viscarro Tomàs, Isabel
Marqués Molías, Luis
Macaya, Albert
Ollé Romeu, M. Àngels
Aymí, Jaume
Girondo, Luisa
Ríos Hevia, Montserrat
|
Artículo
ARTICULO
|
2 |
2019 |
Cataluña
|
Libro
|
2 |
2000 |
La formació del sindicalisme franquista a Reus i el Baix Camp
|
Libro
|
2 |
2008 |
La mejora de la capacidad argumentativa en alumnos de magisterio
|
Capítulo
|
2 |
2005 |
Josep M. Rendé i Ventosa
|
Libro
|
2 |
1984 |
Ramon Porté i Dalmau: de sindicalista a poeta
|
Artículo
|
2 |
1996 |
La premsa a la provincia de Tarragona durant la Segona República, 1931-1936
|
Libro
|
2 |
2010 |
La práctica competencial a partir de las Ciencias Sociales
|
Capítulo
|
2 |
2017 |
El cooperativismo agrícola catalán
|
Capítulo
|
2 |
1997 |
Jo delato, tu inculpes, ell denuncia--
|
Libro
|
2 |
1994 |
El franquisme
|
Libro
|
1 |
2016 |
Trabajo cooperativo, valores sociales y "ciudadanía global"
|
Capítulo
|
1 |
1993 |
La percepció nacional dels alumnes de 12-16 anys davant les eleccions
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2017 |
¿Cómo abordar didácticamente los conflictos en la historia?
|
Capítulo
|
1 |
1989 |
Les colònies i les semicolònies escolars a Valls, durant la Segona República. Les concepcions ideològiques. L'organització teòrico-pràctica i els seus resultats
|
Artículo
|
1 |
1998 |
Construcción de la opinión y emisión de juicios
|
Capítulo
|
1 |
2007 |
La fotografia històrica com a mitjà per aprendre
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2010 |
Prácticas con fotografías y documentos para abordar ciencias sociales con eficiencia
|
Capítulo
|
1 |
1999 |
L'escola d'Alcover a l'esclat de la guerra del 1936
|
Artículo
|
1 |
1990 |
Els Centres d'Estudis Locals: present i futur
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2003 |
El Patrimonio fotográfico. Aportaciones a la formación universitaria y escolar
|
Capítulo
|
1 |
1998 |
La didáctica de las ciencias sociales en la formación inicial del profesorado de educación especial
|
Artículo
|
1 |
2010 |
Competències i interdisciplinarietat
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2001 |
Els inicis de l'escola en temps de guerra al partit judicial de Valls
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2012 |
El sindicalisme al Priorat: de l'eufòria al destorb (1939-1944)
|
Libro
|
1 |
2004 |
La formación de la ciudadanía
|
Capítulo
|
1 |
2015 |
El treball cooperatiu de les ciències socials i les matemàtiques. Accions de connexió universitària catalana
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
1986 |
EL Pensament agrari de l'Anarquisme a l'Alt Camp, 1923-1939
|
Libro
|
1 |
2002 |
El laboratorio de Didáctica de las Ciencias Sociales
|
Capítulo
|
1 |
2016 |
La práctica como base en la enseñanza de las ciencias sociales
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2004 |
L'argumentació en alumnes universitaris de Magisteri de la Universitat Rovira i Virgili.
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2007 |
Cómo revivir las huellas romanas desde Tarragona
|
Artículo
|
1 |
1997 |
Apunts de la repressió franquista a Vila-rodona
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2000 |
El pensament social dels estudiants de mestre
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |
2008 |
El plantejament de preguntes com a estratègia per millorar la capacitat argumentativa
|
Artículo
ARTICULO
|
1 |