Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


A fotonovela e a fotomontaxe como recurso para a alfabetización audiovisual na educación primaria

  • Autores: María Lina Iglesias Forneiro, Manuela Raposo Rivas
  • Localización: Revista galega de educación, ISSN 1132-8932, Nº. 32 (1ª época), 1999 (Ejemplar dedicado a: Escola e sociedade da información), págs. 84-88
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Hoxe en día podemos dicir que vivimos inmersos nun "mundo de imaxes", expostos cada vez máis a unha avalancha de mensaxes audiovisuais. Como consecuencia, unha grande parte dos coñecementos e aprendizaxes ás que podemos acceder preséntansenos en clave audiovisual. Por este motivo faise cada vez máis necesaria unha alfabetización audiovisual que nos permita coñece-Ios códigos deste novo alfabeto e poder así "ler" sen problemas as mensaxes codificadas polos distintos medios de comunicación.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno