Sobre a reforma do sistema de Orientación: Un modelo que nace roto
Coordinadora dos Equipos Psicopedagóxicos
págs. 7-8
págs. 9-9
págs. 10-10
págs. 10-10
págs. 11-12
Futuro imperfecto: novas tecnoloxías e igualdade de oportunidades educativas
págs. 13-19
Transicións sociais: sociedade da información e educación escolar
págs. 21-50
A orientación profesional na ESO: unha experiencia de orientación profesional nun centro
págs. 51-53
A marxinalidade desde o coñecemento e a prevención: o cárcere, outra realidade
Mª Consuelo Fernández De Dios, Severina Reboredo Pena, Mercedes Fernández Dans, Miguel Molina Valiente, José María Aguilera Carrasco
págs. 55-58
págs. 59-65
Federació de MRP de Cataluña, Antón Costa Rico (trad.)
págs. 67-72
Integración educativa versus inclusión educativa: do concepto de necesidades educativas especiais á atención á diversidade
págs. 73-76
Actividade física en alumnos con necesidades educativas especiais: Unha aposta polo mestre especialista en educación especial na intervención educativa motriz
págs. 78-83
Conductas de acoso e ameaza entre escolares
Xesús R. Jares (res.)
Es reseña de:
Conductas de acoso y amenaza entre escolares
Dan Olweus
Morata, 1998. ISBN 84-7112-427-0
págs. 90-91
X.M. G. B. (res.)
Es reseña de:
Gudrun Pausewang, Markus Grolik, Rafael Chacón
Madrid : Anaya, 1997. ISBN 84-207-8299-8
O ladrón de voces: unha historia de Rafael Fernández Lorenzo
Rafael Fernández Lorenzo, Loreto Blanco Salgueiro
Kalandraka, 1998. ISBN 84-923553-8-7
Edicións Xerais. ISBN 978-84-8302-227-6
John Steinbeck, Alvaro de Prado (trad.)
Galaxia, 1997. ISBN 9788482889689
págs. 92-94
págs. 110-111
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados