InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
From intercultural engagement to intercultural communicative competence: The case of Chinese, Japanese, and Korean
Jiwon Hwang, Eriko Sato, Agnes Weiyun He
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 57, Nº. 1, 2024, págs. 67-92
Discursive roles and responsibilities: a study of interactions in Chinese immigrant households
Agnes Weiyun He
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 37, Nº. 7, 2016 (Ejemplar dedicado a: Multilingual encounters in transcultural families), págs. 667-679
The Wor(l)d is a Collage: Multi-Performance by Chinese Heritage Language Speakers.
Agnes Weiyun He
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 2, 2013, págs. 304-317
CA for SLA: Arguments from the Chinese Language Classroom
Agnes Weiyun He
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 88, Nº 4, 2004, págs. 568-582
Literacy, creativity and continuity: a language socialization perspective on heritage language classroom interaction
Agnes Weiyun He
The handbook of classroom discourse and interaction / Numa Markee (ed. lit.), 2015, ISBN 9781-118-53112-9, págs. 304-318
Maintaining a Minority Language: A Case Study of Hispanic Teenagers. J. Gibbons, E. Ramirez
Agnes Weiyun He
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 4, 2007, págs. 535-539
Es reseña de:
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados