InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
From intercultural engagement to intercultural communicative competence: The case of Chinese, Japanese, and Korean
Jiwon Hwang, Eriko Sato, Agnes Weiyun He
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 57, Nº. 1, 2024, págs. 67-92
Rise to the occasion: The trajectory of a novice Japanese teacher’s first online teaching through action research
Eriko Sato, Julian Cheng Chiang Chen
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 2, 2021, págs. 306-329
Translanguaging sequel: Origin-based lexical varieties and their implications for translation
Eriko Sato
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 7, Nº. 2, 2021, págs. 177-199
A translation-based heterolingual pun and translanguaging
Eriko Sato
Target: International journal of translation studies, ISSN 0924-1884, Vol. 31, Nº. 3, 2019, págs. 444-464
Integrating Digital Technology in an Intensive, Fully Online College Course for Japanese Beginning Learners: A Standards-Based, Performance-Driven Approach.
Eriko Sato, Julian Cheng Chiang Chen, Sarah Jourdain
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 4, 2017, págs. 756-775
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados