Periodo de publicación recogido
|
|
|
On social feedback loops and cascading effects in autism: A commentary on warlaumont, richards, gilkerson, and oiler (2014)
Nameera Akhtar, Vikram K. Jaswal, Janette Dinishak, Christine Stephen
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 11, 2016, págs. 1528-1530
Characterizing Children’s Expectations About Expertise and Incompetence: Halo or Pitchfork Effects?
Melissa A. Koenig, Vikram K. Jaswal
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 5, 2011, págs. 1634-1647
Imagining a Way Out of the Gravity Bias: Preschoolers Can Visualize the Solution to a Spatial Problem
Amy S. Joh, Vikram K. Jaswal, Rachel E Keen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 3, 2011, págs. 744-750
Metamemory Development: Understanding the Role of Similarity in False Memories
Vikram K. Jaswal, Chad S. Dodson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 3, 2009, págs. 629-635
Limitations on Reliability: Regularity Rules in the English Plural and Past Tense
Vikram K. Jaswal, David A. McKercher, Mieke VanderBorght
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 3, 2008, págs. 750-760
Don't Believe Everything You Hear: Preschoolers' Sensitivity to Speaker Intent in Category Induction
Vikram K. Jaswal
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 6, 2004, págs. 1871-1885
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados