InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring the learner’s knowledge construction and cognitive patterns of different asynchronous platforms: comparison of an online discussion forum and Facebook
Huei-Tse Hou, Shu-Ming Wang, Peng-Chun Lin, Kuo-En Chang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 52, Nº 6, 2015, págs. 610-620
Mobile-device-supported strategy for Chinese reading comprehension.
Kuo-En Chang, Yu-Ju Lan, Chien-Mei Chang, Yao-Ting Sung
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 47, Nº 1 (February), 2010, págs. 69-84
Computer-assisted learning for mathematical problem solving
Kuo-En Chang, Yao-Ting Sung, Shiu-Feng Lin
Computers and education: An international journal, ISSN 0360-1315, Nº. 2, 2006, págs. 140-151
Collaborative Early EFL Reading among Distributed Learners: A simulation pilot study
Yu-Ju Lan, Yao-Ting Sung, Kuo-En Chang, Hsien-Sheng Hsiao
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 343-344
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados