InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding language teacher wellbeing: An ESM study of daily stressors and uplifts
Tammy Gregersen, Sarah Mercer, Peter D. MacIntyre, Kyle Talbot, Claire Ann Banga
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 4, 2023, págs. 862-883
Miguel Farias, Roxana Orrego, Katica Obilinovic, Tammy Gregersen
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Nº. 84, 2014, págs. 21-39
Breaking the code of silence: a study of teachers’ nonverbal decoding accuracy of foreign language anxiety
Tammy Gregersen
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 11, Nº. 2, 2007, págs. 209-221
Tammy Gregersen
Lenguas modernas, ISSN-e 0719-5443, ISSN 0716-0542, Nº 31, 2006, págs. 7-20
Tammy Gregersen
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Nº. 62, 2006, págs. 407-426
Nonverbal cues:: Clues to the detection of foreign language anxiety.
Tammy Gregersen
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 38, Nº. 3, 2005, págs. 388-400
Can Foreign Language Learning Strategies Turn Into Crutches?: a Pilot Study on the Use of Strategies by Successful and Unsuccessful Language Learners
Ricardo Vera Martínez, Leyla Espinoza Alvarado, Pamela Pino Rojas, Tammy Gregersen
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Nº. 49-50, 2001, págs. 101-112
Improving the interaction of communicatively anxious students using cooperative learning
Tammy Gregersen
Lenguas modernas, ISSN-e 0719-5443, ISSN 0716-0542, Nº 26-27, 1999-2000, págs. 119-134
Tammy Gregersen
Lenguas modernas, ISSN-e 0719-5443, ISSN 0716-0542, Nº 25, 1998, págs. 151-168
Demonstrating affect: the implictions of nonverbal immediacy training
Tammy Gregersen
The impact of affective variables in L2: teaching and learning / coord. por Christian Abelló Contesse, Manuel Rubén Chacón Beltrán, María Dolores López-Jiménez, María del Mar Torreblanca López, 2010, ISBN 978-84-472-1243-9, págs. 67-78
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados