Periodo de publicación recogido
|
|
|
Amics i amigues de Nueva Esperanza
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 396, 2017, págs. 39-44
9 ideas clave: educar en la adolescencia
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 351, 2011, págs. 72-74
L'aula de ciències socials i l'atenció a la diversitat
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 329, 2008, págs. 70-75
Ciutadans dins i fora de l'escola
Dolors Freixenet
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 42, Nº. 436, 2007 (Ejemplar dedicado a: Ciutadania: ni súbdits ni vassalls), págs. 9-11
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 310, 2006 (Ejemplar dedicado a: Sexualitat: aprende a sentir), págs. 2-4
Els reptes d'una escola coeducativa avui
Dolors Freixenet, Núria Solsona i Pairó
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 301, 2006, págs. 2-9
Parlar i escriure sobre ciències socials
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 295, 2005, págs. 52-68
Què podem fer a l'escola davant de la violència de gènere?
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 288, 2004, págs. 9-16
La dona a Catalunya contemporània
Dolors Freixenet
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Nº 394, 2002, págs. 37-42
Lectura de las fuentes secundarias: el cine histórico
Dolors Freixenet
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 56, 1996, págs. 38-39
Educació per a la sostenibilitat: el paper de la geografia escolar en l'educació ambiental
Dolors Freixenet, Isabel Ribas i Nolla, Cristòfol A. Trepat
Documents d'anàlisi geogràfica, ISSN-e 2014-4512, ISSN 0212-1573, Nº 21, 1992, págs. 91-109
La geografia a la part troncal en el futur cicle de l'escola secundària obligatòria a Catalunya
Dolors Freixenet, Isabel Ribas i Nolla, Cristòfol A. Trepat
Documents d'anàlisi geogràfica, ISSN-e 2014-4512, ISSN 0212-1573, Nº 21, 1992, págs. 111-125
Possibilitats d'introduir el medi en l'àrea socials en el marc de la nova secundària obligatòria
Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 162, 1992 (Ejemplar dedicado a: Les llengües a l'escola), pág. 31
La història en el futur cicle 12-16: una proposta
Cristòfol A. Trepat, Dolors Freixenet
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 139, 1989, págs. 33-36
La història de Catalunya i la seva didàctica: romanització, autogovern, gènere
Dolors Freixenet
Barcelona : Associació de Mestres Rosa Sensat, 2004. ISBN 84-95988-32-1
El moviment obrer (1939-1978). Activitats didàctiques
Dolors Freixenet, Elionor Sellés, José Fernández Segura
Espluges de llobregat : Consell Comarcal del Baix Llobregat, 1998. ISBN 84-7826-948-7
Dolors Freixenet, Cristòfol A. Trepat
Barcelona : Laertes, 1993. ISBN 84-7584-208-9
El Parlament de Catalunya: activitats d'aprenentatge per a l'enseyament secundàri
Dolors Freixenet, Cristòfol A. Trepat, Isabel Ribas
Barcelona : Departament d'Ensenyament, Servei de Difusió i Edicions, 1992. ISBN 84-393-2242-9
Europa, herència d'un passat, projecte de futur
Dolors Freixenet, Isabel Ribas
Barcelona : Departament d'Ensenyament, Servei de Difusió i Edicions, 1992. ISBN 84-393-1995-9
Dolors Freixenet, Isabel Ribas, Cristòfol A. Trepat
Ayuntamiento de Barcelona = Ajuntament de Barcelona, 1992. ISBN 84-393-2243-7
L'empremta d' un imperi: La romanizació
Dolors Freixenet
Barcanova, 1991. ISBN 84-7533-551-9
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados