Periodo de publicación recogido
|
|
|
Monika Martin, Meg Farrell, Tina Seidel, Werner RIEß, Karen D. Könings, Jeroen J.G. van Merriënboer, Alexander Renkl
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 19, 2022
Flexible programmes in higher professional education: expert validation of a flexible educational model
Ad Schellekens, Fred Paas, Alexander Verbraeck, Jeroen J.G. van Merriënboer
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 47, Nº 3, 2010, págs. 283-294
Does a new learning environment come up to students' expectations?: A longitudinal study
Karen D. Könings, Saskia Brand-Gruwel, Jeroen J.G. van Merriënboer, Nick J. Broers
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 535-548
Ron J.C.M. Salden, Fred Paas, Jeroen J.G. van Merriënboer
Learning and instruction: The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction, ISSN 0959-4752, Nº. 4, 2006, págs. 350-362
Mental models as a new foundation for instructional design
Jeroen J.G. van Merriënboer, Norbert M. Seel, Paul A. Kirschner
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 42, Nº. 2, 2002, págs. 60-66
ID for Competency-based Learning: New Directions for Design, Delivery and Diagnosis
Jeroen J.G. van Merriënboer
Digital Education Review, ISSN-e 2013-9144, Nº. 3, 2001, págs. 12-26
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados