Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
To tag or not to tag?: How to support organizing and classifying bookmarks from the Web
Jaap Walhout, Halszka Jarodzka, Johan L. H. Van Strien, Saskia Brand-Gruwel
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 43, Nº 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: How adolescents read and learn on the Web: Internal and external factors / Cómo leen y aprenden los adolescentes en la red: factores internos y externos), págs. 139-173
The use of recorded lectures in education and the impact on lecture attendance and exam performance.
Nynke Bos, Caspar Groeneveld, Jan van Bruggen, Saskia Brand-Gruwel
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 5, 2016, págs. 906-917
Karen D. Könings, Saskia Brand-Gruwel, Jan Elen
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2012, págs. 512-532
Does a new learning environment come up to students' expectations?: A longitudinal study
Karen D. Könings, Saskia Brand-Gruwel, Jeroen J.G. van Merriënboer, Nick J. Broers
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 535-548
Wim Jochems, Saskia Brand-Gruwel, Silvia Dewiyanti
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 4, 2005, págs. 673-676
Motivation to transfer: Factors influencing transfer of learned competences to the job
Saskia Brand-Gruwel, Laurent Testers, Andreas Gegenfurtner
New Technologies and the future of Teaching and Learning: Conference Proceedings The Open and Flexible Higher Education Conference Hosted by AGH University of Science and Technology in Krakow, 23-24 October 2014, 2014, ISBN 978-90-79730-14-8, págs. 63-74
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados