Periodo de publicación recogido
|
|
|
Do No Harm? Unintended Consequences of Pharmaceutical Price Regulation in India
Saravana Jaikumar, Pradeep K. Chintagunta, Arvind Sahay
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 88, Nº 6, 2024, págs. 1-23
Wanqing Zhang, Pradeep K. Chintagunta, Manohar U. Kalwani
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 3, 2021, págs. 10-27
Do Marketers Matter for Entrepreneurs? Evidence from a Field Experiment in Uganda
Stephen J. Anderson, Pradeep K. Chintagunta, Frank Germann, Naufel Vilcassim
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 3, 2021, págs. 78-96
Blogs, advertising, and local-market movie box office performance
Shyam Gopinath, Pradeep K. Chintagunta, Sriram Venkataraman
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 59, Nº. 12, 2013, págs. 2635-2654
An Empirical Test of Warranty Theories in the U.S. Computer Server and Automobile Markets.
Junhong Chu, Pradeep K. Chintagunta
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 75, Nº 2, 2011, págs. 75-92
Learning and Exit Behavior of New Entrant Discount Airlines from City-Pair Markets.
Ashutosh Dixit, Pradeep K. Chintagunta
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 2, 2007, págs. 150-168
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados