Better Marketing for a Better World
Rajesh K. Chandy, Gita Venkataramani Johar, Christine Moorman, John H. Roberts
págs. 1-9
págs. 10-27
págs. 28-43
“How Do I Carry All This Now?” Understanding Consumer Resistance to Sustainability Interventions
Claudia Gonzalez-Arcos, Alison M. Joubert, Daiane Scaraboto, Rodrigo Guesalaga, Jörgen Sandberg
págs. 44-61
págs. 62-77
Do Marketers Matter for Entrepreneurs? Evidence from a Field Experiment in Uganda
Stephen J. Anderson, Pradeep K. Chintagunta, Frank Germann, Naufel Vilcassim
págs. 78-96
págs. 97-112
págs. 113-129
págs. 130-149
págs. 150-167
Increasing Organ Donor Registrations with Behavioral Interventions: A Field Experiment
Nicole Robitaille, Nina Mazar, Claire I. Tsai, Avery M. Haviv, Elizabeth Hardy
págs. 168-183
págs. 184-203
págs. 204-219
págs. 220-239
págs. 240-255
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados