Periodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding Customer Participation Dynamics: The Case of the Subscription Box
Nita Umashankar, Kihyun Hannah Kim, Thomas Reutterer
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 87, Nº 5, 2023, págs. 719-735
Despite Efficiencies, Mergers and Acquisitions Reduce Firm Value by Hurting Customer Satisfaction
Nita Umashankar, S. Cem Bahadir, Sundar Bharadwaj
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 86, Nº 2, 2022, págs. 66-86
Madhubalan Viswanathan, Nita Umashankar, Arun Sreekumar, Ashley Goreczny
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 3, 2021, págs. 113-129
Nita Umashankar, Morgan K. Ward, Darren W. Dahl
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 81, Nº 6, 2017, págs. 79-98
Anticipated vs. Actual Synergy in Merger Partner Selection and Post-Merger Innovation
Vithala R. Rao, Yu Yu, Nita Umashankar
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 35, Nº 6, 2016, págs. 934-952
Choosing the right target: : Relative preferences for resource similarity and complementarity in acquisition choice
Yu Yu, Nita Umashankar, Vithala R. Rao
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 37, Nº 8, 2016, págs. 1808-1825
Assessing the influence of economic and customer experience factors on service purchase behaviors
V. Kumar, Nita Umashankar, Kihyun Hannah Kim, Yashoda Bhagwat
Marketing science, ISSN 0732-2399, Vol. 33, Nº 5, 2014, págs. 673-692
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados