InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Experimental Research Methods in Language Learning.
Rebekha Abbuhl
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 627-628
Optimizing the Noticing of Recasts via Computer-Delivered Feedback: Evidence That Oral Input Enhancement and Working Memory Help Second Language Learning.
Nuria Sagarra, Rebekha Abbuhl
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 1, 2013, págs. 196-216
Using self-referential pronouns in writing: The effect of explicit instruction on L2 writers at two levels of proficiency
Rebekha Abbuhl
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 4, 2012, págs. 501-518
Handbooks: (How) Can We Keep Them Current, Comprehensible, and Accessible?
Rebekha Abbuhl, Alison Mackey
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 4, 2011, págs. 643-644
Taking a closer look at vocabulary learning strategies:: A case of study of a chinese foreign language class.
Paula M. Winke, Rebekha Abbuhl
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 40, Nº. 4, 2007, págs. 697-712
Reflective language teaching: from research to practice
Rebekha Abbuhl
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 4, 2010, págs. 477-478
Es reseña de:
Reflective language teaching: from research to practice
Thomas S. C. Farrell
London : Continuum, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados