InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Adults’ sensitivity to graphotactic differences within the English vocabulary
Rebecca Treiman, Kristina Decker, Brett Kessler
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 1, 2019, págs. 167-182
Brett Kessler
The Journal of Indo-European Studies, ISSN 0092-2323, Vol. 43, Nº. 3-4, 2015, págs. 357-367
Preschoolers use partial letter names to select spellings: Evidence from Portuguese
Tatiana Cury Pollo, Rebecca Treiman, Brett Kessler
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 2, 2008, págs. 195-212
Young Children’s Knowledge About Printed Names
Rebecca Treiman, Jeremy Cohen, Kevin Mulqueeny, Brett Kessler, Suzanne Schechtman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 5, 2007, págs. 1458-1471
Spelling as statistical learning: Using consonantal context to spell vowels
Rebecca Treiman, Brett Kessler
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 3, 2006, págs. 642-652
The Role of Letter Names in the Acquisition of Literacy
Rebecca Treiman, Brett Kessler
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, pág. 105
The Role of Letter Names in the Acquisition of Literacy - I Introduction //
Rebecca Treiman, Brett Kessler
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 105-107
Rebecca Treiman, Brett Kessler
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 108-112
The Role of Letter Names in the Acquisition of Literacy - III Children's Learning of Letter Names
Rebecca Treiman, Brett Kessler
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 113-118
The Role of Letter Names in the Acquisition of Literacy - IV Children's Learning of Letter Sounds
Rebecca Treiman, Brett Kessler
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 119-122
Brett Kessler, Rebecca Treiman
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 123-128
Brett Kessler, Rebecca Treiman
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 129-131
The Role of Letter Names in the Acquisition of Literacy - VII Conclusions
Brett Kessler, Rebecca Treiman
Advances in child development and behavior, ISSN 0065-2407, Nº 31, 2003, págs. 132-133
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados