Periodo de publicación recogido
|
|
|
Our apples are healthier than your apples: : Deciphering the healthiness bias for domestic and foreign products
Justina Gineikiene, Bodo B. Schlegelmilch, Ruta Ruzeviciute
Journal of International Marketing, ISSN-e 1547-7215, Vol. 24, Nº. 2, 2016, págs. 80-99
How Techniques of Neutralization Legitimize Norm- and Attitude-Inconsistent Consumer Behavior.
Verena Gruber, Bodo B. Schlegelmilch
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 121, Nº. 1, 2014, págs. 29-46
Consumers� Perceptions of Corporate Social Responsibility: Scale Development and Validation.
Magdalena Öberseder, Bodo B. Schlegelmilch, P. E. Murphy, Verena Gruber
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 124, Nº. 1, 2014, págs. 101-115
Drivers of export segmentation effectiveness and their impact on export performance
Adamantios Diamantopoulos, Amata Ring, Bodo B. Schlegelmilch, Eva Doberer
Journal of International Marketing, ISSN-e 1547-7215, Vol. 22, Nº. 1, 2014, págs. 39-61
Magdalena Öberseder, Bodo B. Schlegelmilch, Verena Gruber
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 104, Nº. 4, 2011, págs. 449-460
Half a Century of Marketing Ethics: Shifting Perspectives and Emerging Trends.
Bodo B. Schlegelmilch, Magdalena Öberseder
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 93, Nº. 1, 2010, págs. 1-19
Measuring Unethical Consumer Behavior Across Four Countries.
Vince W. Mitchell, George Balabanis, Bodo B. Schlegelmilch, T. Bettina Cornwell
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 88, Nº. 2, 2009, págs. 395-412
Innovation in Multinational Firms: Does Cultural Fit Enhance Performance?.
Björn Ambos, Bodo B. Schlegelmilch
Mir : management international review: Journal of International Business, ISSN 0938-8249, Vol. 48, Nº. 2, 2008, págs. 189-206
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados