Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reflection by Hospitality Management Students Improves Leadership Practice Scores
Susan W. Arendt, Mary B. Gregoire
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 20, Nº. 2, 2008, págs. 10-15
Leadership behaviors in hospitality management students
Susan W. Arendt, Mary B. Gregoire
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 17, Nº. 4, 2005, págs. 20-27
The Changing Role of Administrators in Hospitality Management Education
Mary B. Gregoire, Charles G. Partlow
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 14, Nº. 2, 2002, págs. 16-21
Developing Professionalism in a Hospitality Undergraduate Program
Shirley A. Gilmore, Mary B. Gregoire
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 13, Nº. 3-4, 2001, págs. 14-19
Is Graduate Hospitality Education Relevant?: Ask Graduates
Charles G. Partlow, Mary B. Gregoire
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 6, Nº. 3, 1994, págs. 13-16
The Glass Ceiling in Hospitality Education: Part II
Mary B. Gregoire, Karen R Greathouse, Carolyn U. Lambert, Audrey C McCool, Judy L Miller
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 6, Nº. 3, 1994, págs. 43-45
Graduates' Assessment of Quality in Graduate Hospitality Education
Charles G. Partlow, Mary B. Gregoire
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 5, Nº. 2, 1993, págs. 53-56
Comparison of Current and Expected Roles of Administrators in Hospitality Education
Charles G. Partlow, Mary B. Gregoire
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 4, Nº. 1, 1991, págs. 46-48
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados