InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of instructor's facial expressions on students' learning with video lectures.
Yang Wang, Qingtang Liu, Wenli Chen, Qiyun Wang, David Stein
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1381-1395
Pedagogical, social and technical designs of a blended synchronous learning environment.
Qiyun Wang, Changqin Huang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 3, 2018, págs. 451-462
Using the Facebook group as a learning management system: An exploratory study.
Qiyun Wang, Huay Lit Woo, Choon Lang Quek, Yuqin Yang, Mei Liu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 3, 2012, págs. 428-438
Student-facilitators' roles in moderating online discussions.
Qiyun Wang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 5, 2008, págs. 859-874
A generic model for guiding the integration of ICT into teaching and learning.
Qiyun Wang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 45, Nº 4 (November), 2008, págs. 411-419
Comparing asynchronous online discussions and face-to-face discussions in a classroom setting
Qiyun Wang, Huay Lit Woo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 2, 2007, págs. 272-286
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados