págs. 195-196
págs. 197-210
págs. 211-235
págs. 236-248
págs. 249-259
págs. 260-271
págs. 272-286
págs. 287-293
págs. 294-311
From strategic planning to meaningful learning: diverse perspectives on the development of web-based teaching and learning in higher education
págs. 312-324
págs. 325-336
Blending online learning with traditional approaches: changing practices
págs. 337-348
págs. 349-364
‘First do no harm’: developing teachers’ ability to use ICT in subject teaching: some lessons from the UK
págs. 365-368
págs. 369-372
págs. 373-373
págs. 373-374
págs. 374-375
págs. 375-376
págs. 376-377
págs. 377-377
págs. 377-378
págs. 378-379
págs. 379-380
Learning from research on teaching: Perspective, methodology and representation – Edited by Jere Brophy & Stefinee Pinnegar
págs. 380-380
Secondary science: Reflective reader – By Gren Ireson & John Twidle
págs. 380-381
págs. 381-381
págs. 381-382
págs. 382-382
págs. 382-383
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados