Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Rethinking e-learning research – By Norm Friesen.
David Hawkridge, Gabi Witthaus
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 6, 2009, págs. 1143-1144
I, Avatar: The culture and consequences of having a second life – By Mark Stephen Meadows.
David Hawkridge
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 3, 2009, págs. 577-580
User-centered design of online learning communities – By Niki Lambropoulos & Panayiotis Zaphiris.
David Hawkridge
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 5, 2008, págs. 958-959
Assessing the value of e-learning systems – By Yair Levy
David Hawkridge
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 2, 2007, págs. 376-377
America's “failing” schools – W James Popham
David Hawkridge
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 1, 2007, págs. 174-175
David Hawkridge
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 1, 2005, págs. 118-119
The Next Educational Technology in Higher Education
David Hawkridge
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 33, Nº 1, 1996, págs. 5-12
Challenging Educational Technology
David Hawkridge
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 28, Nº 2, 1991, págs. 102-110
Computers in Third World Schools:: African Advances
David Hawkridge
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 28, Nº 1, 1991, págs. 55-70
Using Media in Post‐compulsory Education in the United Kingdom and the United States
David Hawkridge
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 17, Nº 1, 1980, págs. 5-11
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados