Periodo de publicación recogido
|
|
|
Artificial intelligence applications in Latin American higher education: a systematic review
Sdenka Zobeida Salas-Pilco, Yuqin Yang
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 19, 2022
Self-directed reflective assessment for collective empowerment among pre-service teachers
Yuqin Yang, Yang Du, Jan van Aalst, Daner Sun, Fan Ouyang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 1960-1980
Fostering students’ creativity via educational robotics: An investigation of teachers’ pedagogical practices based on teacher interviews
Yuqin Yang, Yanwen Long, Daner Sun, Jan van Aalst, Sanyin Cheng
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 5, 2020, págs. 1826-1842
Learning analytics initiatives in Latin America: Implications for educational researchers, practitioners and decision makers
Sdenka Zobeida Salas-Pilco, Yuqin Yang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 875-891
Collective reflective assessment for shared epistemic agency by undergraduates in knowledge building
Yuqin Yang, Qianqian Chen, Yawen Yu, Xueqi Feng, Jan van Aalst
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1136-1154
Using the Facebook group as a learning management system: An exploratory study.
Qiyun Wang, Huay Lit Woo, Choon Lang Quek, Yuqin Yang, Mei Liu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 3, 2012, págs. 428-438
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados