InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Time balance and family functioning: the role of time perspective in the cohesion and adaptability of families with adolescents
Cristián Oyanadel, Frank C. Worrell, Jorge Pinto Vigueras, Sara Betancur, Tamara Véliz Tapia, Marisol Au Castro, Génesis Peña Reyes, Melissa González Loyola, Wenceslao Peñate Castro
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, ISSN 2174-8144, ISSN-e 2254-9625, Vol. 14, Nº. 1, 2024, págs. 117-132
Achieving Equity in Gifted Education: Ideas and Issues
Frank C. Worrell, Dante D. Dixson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Equity in Gifted Education), págs. 79-81
James R. Andretta, Frank C. Worrell
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 66, Nº 1, 2022, págs. 62-76
Time Attitude Profiles and Health-Related Behaviors: Validation of a Spanish Version of the Adolescent and Adult Time Inventory–Time Attitudes (AATI-TA)
Alejandro Vásquez Echeverría, Lucía Álvarez Núñez, Zena R. Mello, Frank C. Worrell
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Nº 23, 2020, págs. 1-14
Comparing metacognition assessments of mathematics in academically talented students
Adena E. Young, Frank C. Worrell
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 3, 2018, págs. 259-275
Rena F. Subotnik, Frank C. Worrell, Paula Olszewski-Kubilius
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Inaugural European—North American summit on talent development / Heidrun Stoeger (ed. lit.), Paula Olszewski-Kubilius (ed. lit.), Rena F. Subotnik (ed. lit.), Susan G. Assouline (ed. lit.), Albert Ziegler (ed. lit.)), págs. 164-171
Re-pensando las altas capacidades: una aproximación evolutiva
Paula Olszewski-Kubilius, Rena F. Subotnik, Frank C. Worrell
Revista de educación, ISSN 0034-8082, Nº Extra 368, 2015 (Ejemplar dedicado a: Alta capacidad y desarrollo del talento: aspectos críticos=Critical Issues On Gifted Education And Talent Development), págs. 40-65
A proposed direction forward for gifted education based on psychological science
Rena F. Subotnik, Paula Olszewski-Kubilius, Frank C. Worrell
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 176-188
Frank C. Worrell, Paula Olszewski-Kubilius, Rena F. Subotnik
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 224-231
Myth 4: A single test score or indicator tells us all we need to know about giftedness
Frank C. Worrell
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Demythologizing Gifted Education), págs. 242-244
Academically Talented Students' Attitudes Toward Service in the Community
Nicole S. Webster, Frank C. Worrell
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 52, Nº 2, 2008, págs. 170-179
Frank C. Worrell, Barbara A. Schaefer
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 48, Nº 4, 2004, págs. 287-302
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados