InstitucionesPeriodo de publicación recogido
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Cómo enseñar a estudiantes de medicina a comunicar el diagnóstico de síndrome de Down: utilidad de un programa educativo
Lauren Jackson, Michelle Cichon, Harold Kleinert, Angela Trepanier
Revista Síndrome de Down: Revista española de investigación e información sobre el Síndrome de Down, ISSN 1132-1911, Vol. 37, Nº. 144 (Marzo), 2020, págs. 3-11
Where students with the most significant cognitive disabilities are taught: Implications for general curriculum access
Harold Kleinert, Elizabeth Towles-Reeves, Rachel Quenemoen, Martha L. Thurlow, Lauren Fluegge, Laura Weseman, Allison Kerbel
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 3, 2015, págs. 312-328
Teaching Adults with Moderate Intellectual Disability ATM Use via the iPod
Renee Scott, Belva C. Collins, Victoria Knigh, Harold Kleinert
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 48, Nº. 2, 2013, págs. 190-199
Bethany R. Smith, John W. Schuster, Belva C. Collins, Harold Kleinert
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 46, Nº. 2, 2011, págs. 251-266
Alternate assessment: Have we learned anything new?
Elizabeth Towles-Reeves, Harold Kleinert, Monicah Muhomba
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 75, Nº. 2, 2009, págs. 233-252
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