InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Going covert: Inner and private speech in language learning
María C. M. De Guerrero
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 51, Nº 1, 2018, págs. 1-35
Shadow-reading: Affordances for imitation in the language classroom
María C. M. De Guerrero, Millie Commander
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 17, Nº. 4, 2013, págs. 433-453
Bilingualism: An advanced resource book
María C. M. De Guerrero
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Overcoming micro (school-based) and macro (societal) level constraints in the development of bilingualism and multilingualism), págs. 344-346
Advanced Language Learning: The Contribution of Halliday and Vygotsky Edited by BYRNES, HEIDI
María C. M. De Guerrero
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 2, 2008, págs. 322-323
Ha sido reseñado en:
Advanced language learning: the contribution of Halliday and Vygotsky
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 3, 2009, págs. 348-353
María C. M. De Guerrero
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 4, 2007, págs. 701-702
Ha sido reseñado en:
Metaphorical conceptualizations of ESL teaching and learning
María C. M. De Guerrero, Olga S. Villamil
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 6, Nº. 2, 2002, págs. 95-120
Activating the ZPD scaffolding in L2 peer revision
María C. M. De Guerrero, Olga S. Villamil
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 84, Nº 1, 2000, págs. 51-68
Social-cognitive dimensions of interaction in L2 peer revision.
Olga S. Villamil, María C. M. De Guerrero
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 78, Nº 4, 1994, págs. 484-496
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados