InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“Nothing fits exactly”: Experiences of Asian American parents of twice-exceptional children
Soeun Park, Megan Foley Nicpon, Alyssa Choate, Mallory Bolenbaugh
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 3, 2018, págs. 306-319
ASD Screening measures for high-ability youth with ASD: Examining the ASSQ and SRS
Charles D. Cederberg, Lianne C. Gann, Megan Foley Nicpon, Zachary Sussman
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 62, Nº 2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Gifted Identification / coord. por Jaret Hodges), págs. 220-229
Megan Foley Nicpon
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 4, 2013 (Ejemplar dedicado a: Twice-Exceptionality / coord. por Megan Foley Nicpon), págs. 207-208
Twice-exceptional learners: Who needs to know what?
Megan Foley Nicpon, Susan G. Assouline, Nicholas Colangelo
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 3, 2013, págs. 169-180
Cognitive and academic distinctions between gifted students with autism and asperger syndrome
Susan G. Assouline, Rebecca D. Stinson, Megan Foley Nicpon
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 2, 2012, págs. 77-89
Susan G. Assouline, Megan Foley Nicpon, Claire Whiteman
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 2, 2011, págs. 152-157
Empirical investigation of twice-exceptionality: where have we been and where are we going?
Megan Foley Nicpon, Alison Allmon, Barbara Sieck, Rebecca D. Stinson
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 1, 2011, págs. 3-17
Cognitive and psychosocial characteristics of gifted students with written language disability
Susan G. Assouline, Megan Foley Nicpon, Claire Whiteman
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 2, 2010, págs. 102-115
Atendiendo las necesidades de estudiantes talentosos con trastornos del espectro autismo: Aproximaciones diagnósticas, terapéuticas y psicoeducativas
Megan Foley Nicpon, Susan G. Assouline
Psicoperspectivas, ISSN-e 0718-6924, Vol. 9, Nº. 2, 2010 (Ejemplar dedicado a: Liderazgo y Mejora Educativa), págs. 202-223
Profoundly gifted girls and autism spectrum disorder: A psychometric case study comparison
Susan G. Assouline, Megan Foley Nicpon, Alissa Doobay
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 53, Nº 2, 2009, págs. 89-105
Gifted child quarterly. Vol. 57, Nº 4, 2013
(Ejemplar dedicado a: Twice-Exceptionality / coord. por Megan Foley Nicpon)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados