Periodo de publicación recogido
|
|
|
Approach goal orientations in North African French adolescents: The longitudinal effects of ethnic identity and valuing of school
Adam J. Hoffman, Beth Kurtz-Costes, Florence Loose, Florence Dumas, Annique Smeding, Isabelle Régner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 8, 2019, págs. 1498-1511
Order of administration of math and verbal tests: An ecological intervention to reduce stereotype threat on girls’ math performance
Annique Smeding, Florence Dumas, Florence Loose, Isabelle Régner
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 850-860
Florence Loose, Isabelle Régner, Alexandre J.S. Morin, Florence Dumas
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 713-725
Isabelle Régner, Florence Loose, Florence Dumas
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 24, Nº 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Social dynamics in judgement and performance in academic settings / Céline Buchs (ed. lit.), Armand Chatard (ed. lit.), Olivier Desrichard (ed. lit.)), págs. 263-277
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados