Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
A longitudinal study of spatial skills and number sense development in elementary school children
Martha Carr, Erin Horan, Natalia Alexeev, Nicole Barned, Lu Wang, Beryl Otumfuor
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 53-69
The Development of Spatial Skills in Elementary School Students.
Martha Carr, Natalia Alexeev, Lu Wang, Nicole Barned, Erin Horan, Adam Reed
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 446-460
Erin Maria Horan, Martha Carr
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 7, Nº. 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: October), págs. 286-316
Teacher spatial skills are linked to differences in geometry instruction
Beryl Ann Otumfuor, Martha Carr
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 4, 2017, págs. 683-699
Peers Influence Mathematics Strategy Use in Early Elementary School
Martha Carr, Nicole Barned, Beryl Otumfuor
International Journal of Educational Psychology: IJEP, ISSN-e 2014-3591, Vol. 5, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: February), págs. 27-55
Fluency, accuracy, and gender predict developmental trajectories of arithmetic strategies.
Martha Carr, Natalia Alexeev
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 3, 2011, págs. 617-631
A structural equation model of expertise in college physics
Gita Taasoobshirazi, Martha Carr
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 3, 2009, págs. 630-643
Gender differences in first-grade mathematics strategy use: Parent and teacher contributions
Martha Carr, Donna L. Jessup, Diana Fuller
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 30, Nº 1, 1999, págs. 20-46
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados