Periodo de publicación recogido
|
|
|
Multiscalar research on family language policy and planning in China: commentary
Patricia A. Duff
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 22, Nº. 4, 2021 (Ejemplar dedicado a: The Changing Langscape: Family Language Policy and Planning in China), págs. 487-494
SLA Across Disciplinary Borders: Introduction to the Special Issue
Patricia A. Duff, Heidi Byrnes
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 0, 2019, págs. 3-5
Social Dimensions and Processes in Second Language Acquisition: Multilingual Socialization in Transnational Contexts
Patricia A. Duff
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 0, 2019, págs. 6-22
Commentary: Motivation for Learning Languages Other Than English in an English-Dominant World.
Patricia A. Duff
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 3, 2017, págs. 597-607
Indigenous, minority and heritage language education in Canada
Patricia A. Duff, Duanduan Li
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 66, Nº. 1, 2009, págs. 1-8
Patricia A. Duff, Duanduan Li
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 66, Nº. 1, 2009, págs. 9-18
Patricia A. Duff, Margaret Early, Ping Wong
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 86, Nº 3, 2002, págs. 397-422
The Negotiation of Teachers´ Sociocultural Identities and Practices in Postsecondary EFL Classrooms
Patricia A. Duff, Yuko Uchida
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 31, Nº. 3, 1997, págs. 451-486
Teachers' language use in university foreign language classrooms: A qualitative analysis of
Patricia A. Duff, Charlene Polio
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 78, Nº 3, 1994, págs. 313-326
Innovations in foreign language education: An evaluation of three Hungarian‐English dual‐language schools
Patricia A. Duff
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 12, Nº. 6, 1991, págs. 459-476
Academic language and literacy socialization for second language students
Patricia A. Duff, Tim Anderson
The handbook of classroom discourse and interaction / Numa Markee (ed. lit.), 2015, ISBN 9781-118-53112-9, págs. 337-352
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados