InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Expressing and perceiving identity and intentions in a second language: a preliminary exploratory study of the effect of (extra)curricular contact on sociolinguistic development
Ivan Lasan, Katherine Rehner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 6, 2018, págs. 632-646
The influence of classroom input and community exposure on the learning of variable grammar
Raymond Mougeon, Katherine Rehner
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 1, 2017, págs. 21-22
Raymond Mougeon, Terry Nadasdi, Katherine Rehner
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 17, Nº 2, 2014, págs. 442-444
The sociolinguistic competence of former immersion students at the post-secondary level: the case of lexical variation
Katherine Rehner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 3, 2011, págs. 243-259
From Grade School to University: the variable use of 'on/nous' by University FSL students
Françoise Mougeon, Katherine Rehner
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 66, Nº. 2, 2009, págs. 269-298
Acquisition of Sociolinguistic Variants by French Immersion Students: The Case of Restrictive Expressions, and More.
Raymond Mougeon, Katherine Rehner
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 85, Nº 3, 2001, págs. 398-415
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados