InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effect of early grade retention on school completion: A prospective study
Jan N. Hughes, Stephen G. West, Hanjoe Kim, Shelby S. Bauer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 7, 2018, págs. 974-991
Stephanie E. Moser, Stephen G. West, Jan N. Hughes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 603-621
Establishing Measurement Invariance:: English and Spanish Paediatric Asthma Quality of Life Questionnaire
Karen H. Sousa, Stephen G. West, Stephanie E. Moser, Judith A. Harris, Susanne W. Cook
Nursing research: An AJN Company publication, ISSN 0029-6562, Nº. 3, 2012, págs. 171-180
Effect of grade retention in first grade on psychosocial outcomes.
Wei Wu, Stephen G. West, Jan N. Hughes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 135-152
Effect of retention in first grade on children's achievement trajectories over 4 years: A piecewise growth analysis using propensity score matching
Wei Wu, Stephen G. West, Jan N. Hughes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 4, 2008, págs. 727-740
Basic, applied and full-cycle social psychology: enhacing causal generalization and impact
Stephen G. West, William G. Graziano
Six degrees of social influence: science, application and the psychology of Robert Cialdini / coord. por Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver, 2012, ISBN 978-0-19-974305-6, págs. 119-133
Multiple regression: testing and interpreting interactions
Leona S. Aiken, Stephen G. West, Raymond R. Reno
Sage Publications. ISBN 0-8039-6305-X
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados