InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effect of early grade retention on school completion: A prospective study
Jan N. Hughes, Stephen G. West, Hanjoe Kim, Shelby S. Bauer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 7, 2018, págs. 974-991
Teacher–Student Relationship and Peer Disliking and Liking Across Grades 1–4
Jan N. Hughes, Myung H. Im
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 2, 2016, págs. 593-611
Dynamics of Teacher–Student Relationships: Stability and Change Across Elementary School and the Influence on Children’s Academic Success
Jantine L. Spilt, Jan N. Hughes, Jiun-Yu Wu, Oi-man Kwok
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 4, 2012, págs. 1180-1195
Stephanie E. Moser, Stephen G. West, Jan N. Hughes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 603-621
Indirect effects of child reports of teacher--student relationship on achievement.
Jan N. Hughes, Jiun-Yu Wu, Oi-man Kwok, Victor Villarreal, Audrea Y. Johnson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 2, 2012, págs. 350-365
Effect of grade retention in first grade on psychosocial outcomes.
Wei Wu, Stephen G. West, Jan N. Hughes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 135-152
Effect of retention in first grade on children's achievement trajectories over 4 years: A piecewise growth analysis using propensity score matching
Wei Wu, Stephen G. West, Jan N. Hughes
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 4, 2008, págs. 727-740
Teacher-student support, effortful engagement, and achievement: A 3-year longitudinal study
Jan N. Hughes, Wen Luo, Oi-man Kwok, Linda K. Loyd
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 1-14
Jan N. Hughes, Oi-man Kwok
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 1, 2007, págs. 39-51
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados