InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Testing the impact of a skill-targeted social and emotional learning curriculum and its variation by pre- and postmigration conflict experiences: A cluster randomized trial with Syrian refugee children in Lebanon.
Ha Yeon Kim, Lindsay Brown, Carly Tubbs Dolan, Kalina Gjicali, Rena Deitz, Maria del Sol Prieto Bayona, J. Lawrence Aber
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 3, 2023, págs. 502-522
A multilevel view of predictors of children’s perceptions of school interpersonal climate
Juliette K Berg, J. Lawrence Aber
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 4, 2015, págs. 1150-1170
Wendy L. G. Hoglund, Stephanie M. Jones, Joshua L. Brown, J. Lawrence Aber
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 517-532
Two-Year Impacts of a Universal School-Based Social-Emotional and Literacy Intervention: An Experiment in Translational Developmental Research
Stephanie M. Jones, Joshua L. Brown, J. Lawrence Aber
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 2, 2011, págs. 533-554
Exposure to 9/11 Among Youth and Their Mothers in New York City: Enduring Associations With Mental Health and Sociopolitical Attitudes
Elizabeth T. Gershoff, J. Lawrence Aber, Angelica Ware, Jennifer A. Kotler
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 4, 2010, págs. 1142-1160
Improving classroom quality: Teacher influences and experimental impacts of the 4rs program.
Joshua L. Brown, Stephanie M. Jones, Maria D. LaRusso, J. Lawrence Aber
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 153-167
The Dynamics of Life Stressors and Depressive Symptoms in Early Adolescence: A Test of Six Theoretical Models
Margaret Clements, J. Lawrence Aber, Edward Seidman
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 4, 2008, págs. 1168-1182
Income Is Not Enough: Incorporating Material Hardship Into Models of Income Associations With Parenting and Child Development
Elizabeth T. Gershoff, J. Lawrence Aber, C. Cybele Raver, Mary Clare Lennon
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 1, 2007, págs. 70-95
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados