InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Next-generation fraction intervention and the long-term advantage of interleaved instruction
Lynn S. Fuchs, Amelia S. Malone, Kristopher J. Preacher, Eunsoo Cho, Douglas Fuchs, Paul Changas
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 3, 2023, págs. 332-352
Effects of parents’ early home language use on English reading growth of emergent bilinguals
Unhee Ju, Eunsoo Cho, Jackie Eunjung Relyea, Ina Choi
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 3, 2023, págs. 405-426
A Quasiexperimental Evaluation of Two Versions of First-Grade PALS: One With and One Without Repeated Reading
Douglas Fuchs, Eunsoo Cho, Jessica R. Toste, Lynn S. Fuchs, Jennifer K. Gilbert, Kristen L. McMaster, Ebba Svenson, Anneke Thompson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 2, 2021, págs. 141-162
Sharon Vaughn, Greg Roberts, Philip Capin, Jeremy Miciak, Eunsoo Cho, Jack M. Fletcher
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 180-196
Examining sources and mechanisms of reading comprehension difficulties: Comparing English learners and non-English learners within the simple view of reading.
Eunsoo Cho, Philip Capin, Greg Roberts, Garrett J. Roberts, Sharon Vaughn
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 6, 2019, págs. 982-1000
Laura M. Steacy, Devin M. Kearns, Jennifer K. Gilbert, Donald L. Compton, Eunsoo Cho, Esther R. Lindström, Alyson A. Collins
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 1, 2017, págs. 51-69
Donald L. Compton, Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs, Bobette Bouton, Jennifer K. Gilbert, Laura A. Barquero, Eunsoo Cho, Robert C. Crouch
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 327-340
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados