InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The half empty question for socio-cognitive interventions
Daniel L. Schwartz, Katherine M. Cheng, Shima Salehi, Carl E. Wieman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 397-404
Comparative Cognitive Task Analyses of Experimental Science and Instructional Laboratory Courses
Carl E. Wieman
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 6, 2015, pág. 349
Psychological insights for improved physics teaching
Lauren J. Aguilar, Greg M. Walton, Carl E. Wieman
Physics today, ISSN 0031-9228, Vol. 67, Nº. 5, 2014, pág. 43
Physics Exams that Promote Collaborative Learning
Carl E. Wieman, Georg Rieger, Cynthia E. Heiner
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 1, 2014, págs. 51-53
Student Interpretations of Equations Related to the First Law of Thermodynamics
Linda C. Hadfield, Carl E. Wieman
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 7 (July), 2010, págs. 750-755
Teaching Physics Using PhET Simulations
Carl E. Wieman, W.K. Adams, P. Loeblein, K.K. Perkins
Mechanics based design of structures and machines, ISSN 1539-7734, Vol. 38, Nº. 3, 2010, págs. 225-227
Teaching Physics Using PhET Simulations
Carl E. Wieman, W.K. Adams, P. Loeblein, K.K. Perkins
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 48, Nº. 4, 2010, págs. 225-227
Modifying and Validating the Colorado Learning Attitudes about Science Survey for Use in Chemistry.
Jack Barbera, Wendy K. Adams, Carl E. Wieman, Katherine K. Perkins
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 10, 2008, págs. 1435-1439
Eric A. Cornell, Carl E. Wieman
Investigación y ciencia, ISSN 0210-136X, Nº 260, 1998, págs. 6-12
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados