Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Jack Barbera, Jordan Harshman, Regis Komperda
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 4, 2023, págs. 1455-1459
Nicole Naibert, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 7, 2022, págs. 2620-2629
Nicole Naibert, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1410-1419
Multi-institutional Study of Self-Efficacy within Flipped Chemistry Courses
Nicole Naibert, Kerry D. Duck, Michael M. Phillips, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 5, 2021, págs. 1489-1502
From Ideas to Items: A Primer on the Development of Ordered Multiple-Choice Items for Investigating the Progression of Learning in Higher Education STEM
Katherine Lazenby, Morgan E. Balabanoff, Nicole M. Becker, Alena Moon, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 714-729
Clarity on Cronbach’s Alpha Use
Jack Barbera, Nicole Naibert, Regis Komperda, Thomas C. Pentecost
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 2, 2021, págs. 257-258
Multicourse Comparative Study of the Core Aspects for Flipped Learning: Investigating In-Class Structure and Student Use of Video Resources
Nicole Naibert, Emryse Geye, Michael M. Phillips, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3490-3505
Cory Hensen, Gosia Glinowiecka Cox, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 3, 2020, págs. 616-625
Cory Hensen, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 10, 2019, págs. 2097-2108
Michael R. Mack, Cory Hensen, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 401-413
Moving beyond Alpha: A Primer on Alternative Sources of Single-Administration Reliability Evidence for Quantitative Chemistry Education Research
Regis Komperda, Thomas C. Pentecost, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 9, 2018, págs. 1477-1491
Using Quenching To Detect Corrosion on Sculptural Metalwork: A Real-World Application of Fluorescence Spectroscopy
Cory Hensen, Tami Lasseter Clare, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 5, 2018, págs. 858-863
Evaluating the Content and Response Process Validity of Data from the Chemical Concepts Inventory
Paul Schwartz, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 5, 2014, págs. 630-640
Measuring Learning Gains in Chemical Education: A Comparison of Two Methods
Thomas C. Pentecost, Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 7, 2013, págs. 839-845
A psychometric analysis of the chemical concepts inventory
Jack Barbera
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 5, 2013, págs. 546-553
A Bridge between Two Cultures: Uncovering the Chemistry Concepts Relevant to the Nursing Clinical Practice
Corina E. Brown, Melissa L. M. Henry, Jack Barbera, Richard M. Hyslop
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 9, 2012, págs. 1114-1121
Modifying and Validating the Colorado Learning Attitudes about Science Survey for Use in Chemistry.
Jack Barbera, Wendy K. Adams, Carl E. Wieman, Katherine K. Perkins
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 10, 2008, págs. 1435-1439
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados