págs. 805-806
págs. 807-812
págs. 813-815
págs. 816-819
págs. 820-822
Summer 2013 Book and Media Recommendations
Cheryl B. Frech, Brian P. Coppola, Hal Harris, C. M. Woodbridge
págs. 823-831
págs. 832-838
págs. 839-845
págs. 846-853
Good Laboratory Practice. Part 1. An introduction
Richard C. Wedlich, Agata E. Libera, Amanda Pires, Matthew T. Therrien
págs. 854-857
Good Laboratory Practice. Part 2. Recording and Retaining Raw Data
Richard C. Wedlich, Agata E. Libera, Amanda Pires, Cassandra Tellarini
págs. 858-861
Good Laboratory Practice. Part 3. Implementing Good Laboratory Practice in the Analytical Lab
Richard C. Wedlich, Amanda Pires, Lisa Fazzino, Joseph M. Fransen
págs. 862-865
págs. 866-872
Cathleen Webb, Darwin Dahl, Lester Pesterfield, Donielle Lovell, Rui Zhang, Sue Ballard, Shawn Kellie
págs. 873-876
págs. 877-882
págs. 883-888
págs. 889-893
págs. 894-899
págs. 900-903
págs. 904-906
págs. 907-909
págs. 910-913
págs. 914-917
págs. 918-921
Introductory Chemistry: A Molar Relaxivity Experiment in the High School Classroom
Anna C. Dawsey, Kathryn L. Hathaway, Susie Kim, Travis J. Williams
págs. 922-925
págs. 926-929
págs. 930-933
Flow Chemistry in Undergraduate Organic Chemistry Education
Burkhard König, Peter Kreitmeier, Petra Hilgers, Thomas Wirth
págs. 934-936
págs. 937-940
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados